מאיזה תואר יש הכי הרבה אנשים מרוצים?

תוכן עניינים

נגה אהרון, עורכת תוכן ראשית.

שביעות הרצון ממסלול לימודים מסוים יכולה להיות אינדיקציה לרמה ולאיכות התכנים שלו. בנוסף, כדאי לבדוק מאיזה תואר יש הכי הרבה אנשים מרוצים כאשר מעוניינים להשוות בין המסלולים ולהגדיל את הסיכוי לסיים את הלימודים בהצלחה

השוואה בין מסלולי לימוד שונים באקדמיה מבוססת על הרבה מאוד פרמטרים. מלבד גורמים אובייקטיביים כגון מיקום מוסד הלימודים, תנאי הקבלה או עלות שכר הלימוד, כדאי למשל להביא בחשבון גם פרמטרים סובייקטיביים ובהם המלצות של בוגרים מרוצים.

השאלה היא מאיזה תואר יש הכי הרבה אנשים מרוצים. מצד אחד, קשה להכריע בצורה חד משמעית כי הנתונים בדרך כלל מוטים לפי הביקוש למסלולי לימוד מסוימים לעומת אחרים. מצד שני, זו בכל זאת אינדיקציה טובה לרמת המסלול ולאיכות התכנים.

כך תדעו באיזה תואר לבחור

אפשר לבדוק מאיזה תואר יש הכי הרבה אנשים מרוצים לפי חלוקה של מסלולי לימודים למוסדות אקדמיים. אם למשל יודעים שמתכננים ללמוד באוניברסיטה מסוימת, ניתן להיכנס לאתר הרשמי שלה ולעקוב אחר רשמי הסטודנטים ופרסומים של האגודה.

במקביל, תוכלו לדעת באיזה תואר לבחור לפי מידע שמתפרסם בתקשורת. בדרך כלל המידע הזה כולל את כל מוסדות הלימוד בארץ, הוא זמין באופן חופשי ואפשר ללמוד מתוכו לגבי שביעות הרצון של סטודנטים.

 

מתלבטים מה ללמוד, כנסו>>feed.org.il

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

הירשמו לניוזלטר שלנו

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן