קורסי QA -כל מה שאתם צריכים לדעת

תוכן עניינים

נגה אהרון, עורכת תוכן ראשית.

קורס זה עוסק סביב סוגייה אחת בלבד – איכות המוצר! כל פעולה שאנחנו מבצעים בפלאפון, מחשב וכל מוצר חשמלי שעובד עם תוכנה קיים התפקיד הזה, שמוודא שהכל רץ חלק ובממשק הנכון עם הלקוח. כתבה זו תסביר את הנתונים החשובים ביורת על קורס QA, למי הוא מתאים ומה ההיקף של הקורס.

קורס QA

קורס איכות מוצר הוא קורס שעוסק בבקרת האיכות סביב פיתוח, עיצוב ותכנון של מוצרים אלקטרוניים מבוססי תוכנה וקוד. בעל התפקיד משתמש בכלים הניתנים לו בקורס ובחברה בה הוא עובד כדי לוודא ולאמת שאין שוטרת קוד אחת לא תקינה, שכל הממשקים בתוכנה\אתר אינטרנט עובדים כראוי, שהעיצוב מתאים ונכון מבחינת חווית המשתמש. קורס אחד שעובד עם כל תחום בשלבי פיתוח מוצר. 

תכני הקורס

קורס qa בנוי מסילבוס שמתקשר באופן ישיר לקוד. אין צורך לידע מקדים במתמטיקה כדי להבין את תחום זה, מאחר ושפו תקוד תכנות הן שפות שצריך לדעת איך לקרוא ולרשום אותן, כמו עברית ואנגלית. במהלך הקורס תלמדו על סביבת עבודה של בדיקות איכות מוצר, מה זה בכלל, מה זה בסיס נתונים, איך הוא נבנה ומה משמעותו, איך מבצעים התבוננות נכונה; איתור, תחקור ותיעוד של באגים, התמחויות ועוד …

היקף הקורס

כפי שניתן לראות יש תכנים רבים שעוברים במסגרת הקורס. מטרת הקורס היא להכשיר מהיסוד בקרי איכות, לכן היקף הקורס במסגרת אקדמית לא ירד בדרך כלל ממאתיים שעות, לפי מספר מפגשים בשבוע עם מסלול לימודים של ערב או בוקר

למי מתאים הקורס

קורס qa מתאים לכל אחד שמגיע מהתחום או שמחפש את דרכו בעולם ההי טק. קורס זה מספק נקודת פתיחה מצוינת לכל  מי שנמשך לעולם הזה. 

סיכום קצר

אין הרבה קורסים שמלמדים כל כך על ממשקים בתהליך של פיתוח מוצר חוץ מקורס ניהול מוצר. החוזק של קורס qa הוא ההיקפיות שלו בהיבט של ממשקים עם מחלקות לאורך תהליך של פיתוח ושיווק מוצר. קורס qa הוא מבוא מעולה לעולם ההייטק וחוויה לימודית מעולה.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

הירשמו לניוזלטר שלנו

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן