למה כדאי להשקיע בשיווק בוואטסאפ?

תוכן עניינים

נגה אהרון, עורכת תוכן ראשית.

וואטסאפ היא פלטפורמת ההודעות המועדפת ביותר בעולם. בשנת 2022, הקהל שלה גדל ל-2.4 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש. ערוץ שיווק זה הוא פריט חובה לעסקים שרוצים להתחבר לקהל שלהם. שיווק בוואטסאפ מאפשר לך לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלך – יותר ממחצית ממשתמשי וואטסאפ בודקים את האפליקציה מדי יום. יתרה מכך, אתה יכול להיות בטוח שהם יקבלו את ההצעות שלך, מכיוון שלהודעות טקסט יש שיעור פתיחה של 98%.

עם זאת, ישנן סיבות נוספות להשתמש בוואטסאפ באסטרטגיית השיווק שלך. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד כמה יתרונות של ערוץ שיווק זה.

קשר עמוק עם הלקוחות שלך

יותר מ-55% מהאנשים מרגישים מחוברים יותר למותג אם הם משתמשים באפליקציות על מנת להעביר הודעות. זה הופך את השיווק בוואטסאפ לאסטרטגיה מעולה לבניית קשרים עמוקים וארוכים עם לקוחות. שמירה על חיבור כזה, עוזרת למותגים לצמצם הוצאות שכן שימור לקוחות זול פי 5-25 מהשגת לקוחות חדשים.

כמו כן, וואטסאפ מספקת לעסקים מגוון רחב של הזדמנויות להתאמה אישית. לדוגמה, אתה יכול לשלוח הודעות קבלת פנים מותאמות אישית ללקוחות חדשים, מבצעים מיוחדים, ברכות ליום הולדת ועוד ועוד. גישה כזו שומרת על מעורבות רבה יותר של לקוחות במותג – למעלה מ-70% מהצרכנים אומרים שהם עוסקים רק במסרים שיווקיים מותאמים אישית.

שיעור המרה גבוה יותר

בחירת הערוץ המתאים ליצירת קשר ראשוני עם הלקוחות היא קריטית. כאן זה המקום שבו וואטסאפ שימושי כדי לדחוף את הלקוחות הפוטנציאליים שלך לקראת הרכישה. עסקים מעידים שלקוחות ענו ל-40% מהודעות הוואטסאפ שלהם.

עלות נמוכה יותר של שיווק

וואטסאפ הוא עדיין ערוץ שיווק במחיר סביר, מה שהופך את הפלטפורמה הזו למפתה עבור עסקים קטנים. כל מה שאתה צריך כדי להתחיל הוא להתקין את האפליקציה ולהתחבר לאינטרנט.

מבחינת ביצועים, הסיכוי שהמסר שלכם יגיע ללקוח הוא גבוה מאוד. בממוצע, משתמש בודק את הוואטסאפ שלו יותר מ-23 פעמים ביום.

שיווק בוואטסאפ מניב יותר המרות, משפר מכירות, מאפשר לבנות קשרים איכותיים עמוקים עם הלקוחות, ועולה כמעט כלום במונחים של הוצאות שיווק.

Strategy Marketing concept

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

הירשמו לניוזלטר שלנו

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן