סרטוני אנימציה לעסקים – כל אחד יכול!

תוכן עניינים

נגה אהרון, עורכת תוכן ראשית.

יש לכם עסק מדהים, אבל מי מכיר אותו, חוץ מאמא שלכם והחברים הקרובים? איך מעבירים את המידע על עסק חדש, או מבוסס שצריך לפרוץ? בפייסבוק כבר שילמתם, גם למקומון בשכונה, אז איך פורצים קדימה?     צריך לחשוב מחוץ לקופסא, סרטון טיק טוק כבר העליתם? נו באמת, זה רציני? תכוונו לדברים הנכונים, הפיקו לעסק שלכם סרטון אנימציה מדויק, הוא ימשוך את העין וייתן לכם בדיוק מה שצריך.

למה סרטוני אנימציה?

כמה פעמים הצגתם את העסק שלכם לפני כל מי שרק היה מוכן לשמוע, וגם כאלו שלא, ניסיתם להסביר, למצוא את המילה הנכונה, לא יותר פשוט לשלוח קישור קצר לנייד, וכל התשובות יחכו שם? זה הרעיון של סרטוני אנימציה לעסקים. הסרטונים הללו יוצרים עבור העסק שלכם את המענה המושלם, בכל סרטון כזה תוכלו למצוא את כל התשובות לגבי העסק שלכם, מה הוא עושה, איפה הוא פועל ומה היתרונות, וכל זה בסרטון קצר ממוקד ומדויק, כולל דרכי התקשרות, וכל זאת עם דמויות נעימות, באווירה שמייצרת מקצועיות.

מה היתרון של סרטון אנימציה?                                                                   

לסרטון אנימציה כמה יתרונות ברורים.

  • מייצר תחושה נינוחה, יש באלמנט האנימציה משהו שכולם מתחברים אליו, נותן לכל אחד את התחושה הנוחה המתאימה לו.
  • דיוק, בסרטוני אנימציה לעסקים אפשר לדייק ולשנות את התוכן כמעט ללא הגבלה, אין כאן צילום או תסריט שבוצע על ידי אנשים, למעשה אפשר לדייק את המסר לכדי אמנות בסרטוני אנימציה לעסקים.
  • הפחתת עלויות, כל סרטון תדמית שיחייב הוצאת צוותים לצילום, לשלם לשחקנים, ולכל סט הצילום מייצר הוצאות, כל זה נעלם בסרטון אנימציה, יש כאן עבודה מול מחשב עם במאי ועורך שיעניקו לסרט את הטאץ המושלם עבורכם.

לסיכום          

העסק שלכם צריך דחיפה, והיום אין נכון יותר מהפקת סרט תדמיתי או פרסומי לעסק שלכם. הגבולות נעלמים, שלא כמו בעבר חשיפה לא מגיעה רק מטלוויזיה או עיתונים, המדיה החדשה היום מאפשרת שלל רעיונות, מוכח שסרטוני אנימציה מעלים את כמות הצפיות בהם, ובכך תעלה כמות הכניסות לאתר או לעסק, והרי לשם כך התכנסנו, לא?

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

הירשמו לניוזלטר שלנו

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן