היתרונות הסודיים של שמנים אתריים מסוג לבנדר

תוכן עניינים

נגה אהרון, עורכת תוכן ראשית.

הגוף שלנו הוא הדבר המורכב ביותר בעולם בין אם זה עולם הטבע ובין אם זה עולם המחשבים. כך לשם המחשה בגוף שלנו לפי הערכה (אי אפשר באמת לחשב זאת מכיוון שהדבר ייקח מיליוני שנים) יש 50 ביליון תאים. העניין הוא שאנו צריכים כל הזמן להשקיע בגוף שלנו בכדי להבטיח כי הוא יהיה בריא. כך יש אנשים שלוקחים ויטמינים, אחרים שמים קרמים על העור ואילו אחרים עושים ספורט. 

אם כן יותר ויותר מחקרים מראים כי שמנים אתריים מסוג לבנדר וגם מסוגים אחרים טובים מאוד לגוף שלנו. שמן אתרי נעים מאוד ובעל ריח משכר וכל זאת גורם לו לעלות את המצב רוח שלכם בכמה רמות. פעמים רבות השמן משפיע גם על העור שלכם ולכן איך שלא נסובב זאת כדאי לשים על הגוף שמן אתרי מסוג לבנדר או מסוג אחר (בהתאם להוראות היצרן כמובן).

מדוע זה כל כך משנה היכן אני קונה שמנים אתריים?

יש כל מני אתרים, חנויות ואנשים אשר מוגרים שמנים אתריים ולכן עולה השאלה האם זה משנה היכן אני קונה את השמן. אם כן אנו חייבים לציין כי זה מאוד אבל מאוד משנה. 

ככל שתמצאו מקום יותר טוב כך השמן יהיה ברמה יותר גבוהה וככל שהשמן יהיה ברמה יותר גבוהה כך אתם תיהנו מן היתרונות שלו יותר. על רקע זה אנו ממליצים לכם לדבר עם אנשים אשר עשו שימוש בשמן ולשמוע מהם האם השמן הספציפי הזה הוא ברמה גבוהה או לא. אתם יכולים למצוא את האנשים הללו בפורומים שונים באינטרנט ושם לשמוע מה דעתם על השמן שאתם רוצים לקנות.

האם כדאי לי להכין שמן אתרי לבד?

עליכם להבין כי שמנים אתריים זה לא משהו שאפשר להכין לבד. אם תנסו להכין לבד את השמן במקרה הטוב לא תצליחו ובמקרה הרע תגרמו נזק לגוף ולעור שלכם וזה כמובן בעייתי מאוד .לכן אל תכינו שמן אתרי לבד אלא קנו אותו ממשווק מורשה אשר אפשר לסמוך עליו.

Cbd oil dropper - Young woman taking cannabis oil in tea drink for anxiety and stress treatment

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

הירשמו לניוזלטר שלנו

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן