היכרות עם סוגים שונים של טפסים שאותם ממלאים עבור רשויות המס תאפשר לכם לנצל את ההטבות והזכויות שלכם. אז מאיפה מתחילים, עם מי אפשר להתייעץ ומה ההבדל בין הטפסים? הנה המדריך המלא
טופס 106 וגם טופס 101 הם חלק בלתי נפרד משגרת העבודה של שכירים בכל התחומים במשק. אצל עצמאיים למשל יש טפסים אחרים, אבל אותם ממלאים בדרך כלל רק בתחילת הפעילות העסקית ולא מדי שנה. עם זאת, גם שכירים וגם עצמאיים חייבים להכיר את המאפיינים השונים של הטפסים הללו כדי להשיג כמה יתרונות.
היתרונות של היכרות עם הטפסים
גם טופס 106, גם טופס 101 וגם שאר הטפסים שהתבקשתם למלא על ידי מחלקת משאבי אנוש בעבודה שלכם הם כלי לדיווח עבור רשויות המס. מטרת הטפסים היא לא רק להבין מה הסטטוס שלכם בתור עובדים, אלא גם לאפשר לכם למצות את הזכויות וההטבות השמורות עבורכם בחוק.
במילים אחרות, היכרות עם סוגים שונים של טפסים היא גם אינטרס שלכם. לכן, כדאי להתייעץ כבר עכשיו עם רואה חשבון או יועצי מס. לאחר מכן, יש למלא בצורה אמינה את הטפסים ולעדכן לעיתים קרובות את הפרטים. אם תעשו את זה נכון, תפיקו ערך מהדיווח.
לעוד כתבות, כנסו>>hot-stuff.co.il