תמונות של חיות לעיצוב הבית והמשרד

תוכן עניינים

נגה אהרון, עורכת תוכן ראשית.

בין אם נכנסנו אל בית חדש, הקמנו עסק או אם סתם החלטנו שהגיע הזמן להכניס עוד מגע של סגנון וצבע אל החלל שלנו, לא חייבים שיפוץ מקיף כדי לרענן את הנראות. כמה פריטים תלויים על הקירות העירומים יכולים לשנות את כל המבט כשניכנס אל המבנה. אין ספק שבמובן הזה, התמונה הנכונה יכולה לעשות פלאים. במשך דורות, היוו בעלי חיים מקור השראה עבור אמנים רבים. בין אם אנו מחפשים את החיבור אל עולם הטבע, רוצים ליצור אווירה כפרית ונינוחה או אם פשוט יש חיה שאנו חשים הזדהות עמוקה עמה, תמונות המציגות חיות במגוון הקשרים עשויות להיות בדיוק פריט העיצוב שחיפשנו.

לשמור על הקשר הקבוע עם הטבע

כשזה מגיע לתמונות המציגות בעלי חיים, אין ספק שרוב האומנים נוטים להציג אותם בבתי הגידול הטבעיים שלהם. עם עולם של טקסטורות, צבעים וצורות לחקור, הטבע הוא תמה מרגשת ביצירות אמנות רבות. התבוננות בבעלי חיים ביצירות אמנות יכולה לגרום לנו לשקול את היחס שלנו לטבע. עד כמה אנו מתאימים את אורח החיים שלנו לסנטימנט החשוב הזה? עד כמה אנו מחויבים למערכות האקולוגיות שמקיפות אותנו?

אמנות שמספרת סיפור

עם זאת, ממש לא חייבים להציג בעל חיים בסביבתו הטבעית כדי ליצור אמנות עם אמירה. ההיפך הוא הנכון. לפעמים, דווקא שבירה של הנושא הצפוי והמקובל יכולה להשאיר אימפקט משמעותי בהרבה. תמונות של חיות הלבושות או מתנהגות כבני אדם יכולה להעניק לנו את המרחק הדרוש מעצמנו ולהתבונן במה שנראה לנו כמובן מאליו מנקודת מבט חדשה. זוהי יצירה שתעורר השראה וחשיבה ומושלמת לחללים הציבוריים בבית או במשרד שלנו.

להביא לידי ביטוי את החיה שבך

לכל אחת ואחד מאיתנו יש בעל חיים שאנו חשים עמו הזדהות. חלקנו מתחברים אל החתול הערמומי והמפונק, אחרים לנאמנות של הכלב או לזריזות ולעוצמה של הטיגריס. בסופו של דבר, הכול תלוי באישיות ובנטיות האינדיבידואליות שלנו. הצבת תמונה של בעל החיים שמגלם אותך היא דרך נהדרת לביטוי עצמי ועל הדרך, תכניס עוד נקודה של סטייל אל החללים שלך.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

הירשמו לניוזלטר שלנו

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן