ישראל האלטרנטיבית: איפה שווה לטייל בארץ?

תוכן עניינים

נגה אהרון, עורכת תוכן ראשית.

מדינת ישראל היא מדינה כל כך קטנה, אבל כל כך מגוונת. תחשבו על זה רגע: רמת הגולן בהשוואה לאילת. תל אביב בהשוואה לירושלים, ים המלח בהשוואה לעין גדי שנמצא מרחק של כמה דק נסיעה אבל עם מאפיינים אחרים לגמרי! 

מחפשים איפה המקומות שהכי שווה לטייל בהם בארץ? הגעתם למקום הנכון!

גן לאומי חוף פלמחים

רוצים לחוות טבע אמיתי, חוף בתולי שקט ומבודד, סלעים על החוף וצמחיית חוף מדהימה? לכו לגן הלאומי בחוף פלמחים. שמורה מהממת מתאפיינת בכמה חופים עיקריים: החוף של הקיבוץ, חוף רון והחוף המסודר. אלו החופים העיקריים שנמצאים בפלמחים.
בשביל להגיע לחוף של הקיבוץ תצטרכו להחנות בחניית "הדייגים" ולהיכנס בצורה רגלית. מתאים בעיקר לצעירים בלי הרבה ציוד שאין להם בעיה ללכת ברגל. למשפחות מומלץ להגיע לחוף המסודר שם תהיה לכם חנייה קרובה לחוף ולא תצטרכו להסתובב עם הציוד שלכם לאורך זמן. 

נמצאים ליד אילת? אתם חייבים לבקר בקניון האדום

בקניון האדום תוכלו להנות משלל מסלולי הליכה וטיול מהממים. מנוף מדברי חם ואדום, סלעים מהממים, מערות נסתרות, טיפוסי הרים העשויים בעיקר מקוורץ עשיר בברזל שמקנה להם את הצבע האדמדם והמיוחד שלהם.
מה מומלץ להביא? כובע, קרם הגנה, 5 ליטרים של מים, נעלי הליכה טובות ואוכל.
ההליכה שם מותרת בשבילים המסומנים בלבד, ויש לבדוק את מזג האוויר לפני שאתם מגיעים מחשש לשיטפונות. 

מוזיאון תל אביב לאומנות

במוזיאון תל אביב לאומנות תוכלו להנות מתערוכות מהממות שמפורטות לכם באתר האינטרנט שלהם ומשתנות כמובן מתקופה לתקופה. חללי המוזיאון מרשימים ויפים, יש המון איפה להסתובב, שירותים מצוחצחים וחוויה אומנותית מעניינת ומרגשת.
בנוסף, במוזיאון תוכלו למצוא בית קפה עם אוכל מעולה, מאפים, סנדוויצ'ים, קפה טוב, שתייה קרה וכל מה שבן אדם צריך אחרי סיור ארוך במוזיאון. 

שוק מחנה יהודה – ירושלים

צאו לסיורים בשוק אוכל האייקוני של ישראל, ישנם סיורים קולינריים מרתקים בשוק ובשכונת נחלאות עם מדריך שיראה לכם את המקומות השווים ביותר ותזכו לטעימות במקומות הכי הכי של השוק. ממליצים לכם, בביקור הבא שלכם בירושלים, לעשות לעצמכם טובה ולחוות את ירשלים קצת אחרת.

שווה לטייל בארץ! 

יש עוד כל כך הרבה מקומות יפים ומעניינת לטייל בהם. סקרנו לכם 3 חוויות מהממות ושונות אחת מהשנייה אבל כמובן שתוכלו למצוא עוד הרבה חוויות נוספות מהנות ומסקרנות לא פחות. 

לא חייבים לטוס רחוק בשביל להנות מנופים וטיולים בלתי נשכחים! 

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

הירשמו לניוזלטר שלנו

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן