בואי לגלות את הטרנדים החדשים בהלבשת ערב

תוכן עניינים

נגה אהרון, עורכת תוכן ראשית.

מעצבי האופנה מציעים מנעד רב של שמלות ערב לנשים, בכל מבנה גוף או גוון של צבע העור. ראשית הדרך שלהן מתועד במאה התשע עשרה. בשלב הבא נכנסו לאופנה נוצות האנפות, מה שהביא לחיסול מידי שלהן. כמעט לכל קולקציה של מעצבי שמלות ערב יש שמלות ערב מהממות בשנת 2022, לכל אירוע ספציפי וייחודי, עם או בלי עיטורי נוצות. ובמאמר זה נסרוק את הנושא – בואי לגלות את הטרנדים החדשים בהלבשת ערב.

 

האם הטרנדים החדשים של שמלות ערב מקורו בפאייטים?

גם לפני כאלף שנים, בחורות מהודו אבזרו את שמלות הערב שלהן עם פאייטים. אז מדוע שהיום, שאנו כבר במחצית של שנת 2022, הטרנדים החדשים של שמלות ערב לא יכללו פאייטים? אין שום סיבה שלא. כעת פייאטים עשויים בפרט מחומרים קלים וזולים, ברם, הם נראים בהחלט מרשימים, נוצצים באור ביחד עם כל צבעי הקשת. כמה שנים עברו מאז ימי הודו, וקישוט של שמלות הערב לנשים היה ונותר רלוונטי. המון מעצבי בגדי נשים מנסים לשכנע את הפאשניסטות לפנות את המקום לפאייטים בשמלות הערב שלהן. אך משום שחלק מהן נעדרות כל חוש של סטייל מודרני, תלבושות מזדמנות שיש עליהן פאייטים עשויות להיראות כתלושות מן המציאות. 

 

האם הטרנד האחרון של שמלות ערב הוא הלורקס

אפשר לומר בוודאות, כי הטרנדים האופנתיים לשנת 2022 של שמלות ערב אינם מתחילים ומסתיימים רק בפאייטים,  וכי יש עוד דרכים להתייפייף באירועים, כמו למשל – לבחור בשמלות לערב מסוגננות עם הלורקס. למי מבינכן שזה נשמע לה סינית, נמהר להסביר. הלורקס הינו סיב דקיק, שעשוי מאלומיניום בתוך מעטפת של פוליאסטר, שמתווסף לחוט הראשי במשך ייצור של בד השמלה. הבחירה בסגנון תפירה זה מעולה, משום שחוט המתכת הזה גם מוסיף המון ברק, ואף מגדיל במקצת את האופן החזותי ואת העוצמה של שמלת הערב. הוא יכול להגיע במנעד רב של צבעים, כמו לדוגמה – זהב או כסף, וכיוצא בזאת. ערכת הצבעים שלו למעשה קובעת איזה אקססוריז תבחרו, או צבע נעליים, שישתלבו נפלא עם הנראות הזאת. 

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

הירשמו לניוזלטר שלנו

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן