איך לדעת שהרשת החברתית שווה לכם?

תוכן עניינים

נגה אהרון, עורכת תוכן ראשית.

היכרות עם העולם של רשתות חברתיות חיונית לכל אדם פרטי, יזם, משקיע או בעל עסק ועצמאי בעידן המודרני. אז איך בוחרים את הרשת החברתית המתאימה ומה עושים כדי לוודא שהיא עונה על הצרכים? קבלו את המדריך המלא

סוגים שונים של רשתות חברתיות הם כיום חלק בלתי נפרד מהעולם שלנו. כך למשל אנחנו משתמשים ברשת חברתית כמו פייסבוק על מנת לשמור על קשר עם חברים, אבל במקביל מתפעלים גם חשבון אינסטגרם כדי להתעדכן באירועים. 

בנוסף, יש רשתות חברתיות שקשורות לעולם העבודה כמו לינקדאין ורשתות אקסקלוסיביות יותר כמו טוויטר. בתווך, צריך להזכיר את הרשת החברתית של טיק טוק שמזוהה עם צעירים ועוד שלל רשתות חברתיות מעולמות הגיימינג.

כך תבחרו רשת חברתית

הסוד הוא לבחור רשת חברתית לפי המטרות שאותן מנסים להשיג. מטבע הדברים, יש הבדל בין רשתות חברתיות לאנשים פרטיים לבין רשתות חברתיות שעוזרות יותר ליזמים, משקיעים, בעלי עסקים או עצמאיים. 

באותה מידה, ניתן להזכיר את ההבדל בין רשתות חברתיות לחברות מסחריות לבין רשתות חברתיות שמשרתות פוליטיקאים ואנשי תקשורת. לכן, הדרך לדעת שהרשת החברתית מתאימה לכם היא לבדוק מה היא מציעה ביחס למטרות שהגדרתם. ככל שהיחס הזה הדוק יותר, כך ניתן לסמוך על הרשת.

 

מבלים הרבה זמן ברשתות חברתיות? כנסו>>fresh.org.il

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

הירשמו לניוזלטר שלנו

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן