איך מגייסים משקיעים לפרויקטים שלכם?

תוכן עניינים

נגה אהרון, עורכת תוכן ראשית.

הדרך הכי טובה לגייס משקיעים לכל סוג של פרויקט היא להציג בצורה כנה, חדה ומהירה את עיקרי הרעיון ואת היישומים שלו. לאחר מכן, יש לשמור על קשר עם המשקיעים הפוטנציאליים ולזהות את הזמן הנכון לבצע מהלך קונקרטי

גיוס משקיעים הוא חלק בלתי נפרד מכל סוג של פרויקט. אם מגייסים את המשקיעים המתאימים ובזמן הנכון, המשמעות היא שמגדילים מיידית את ההון שעומד לרשותנו כדי להוציא את הפרויקט אל הפועל. עם זאת, בעידן הנוכחי קיימים המון סוגים שונים של פרויקטים ולכן התחרות על המשקיעים גם היא גדולה ואינטנסיבית. 

כך תגדילו את סיכויי ההצלחה שלכם

הניסיון מלמד שהדרך הכי טובה לגייס משקיעים לכל סוג של פרויקט היא קודם כל להציג אותו בצורה כנה. ברור שיש אלמנט שיווקי שבו משתמשים על מנת להגדיל את סיכויי ההצלחה, אבל יותר חשוב להראות אמינות. באופן הזה, המשקיעים יעריכו אתכם ויישארו לצידכם גם בטווח הארוך ואם יתעוררו קשיים. 

שנית, צריך להציג את הפרויקט בפני המשקיעים באופן כמה שיותר חד ומהיר. יש להוציא מידע לא רלוונטי ולנסות למכור את הראיון בתוך כמה דקות בלבד. אם תצליחו, תוכלו לעבור להצגת היישומים הפרקטיים ולשמור על קשר לטובת ביצוע המהלך שבעקבותיו תשיגו פיזית את המימון.

 

מתעניינים ביזמות והשקעה?>>favorite.org.il

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

הירשמו לניוזלטר שלנו

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן