איזה סוגי התניידות חשמלית קיימים?

תוכן עניינים

נגה אהרון, עורכת תוכן ראשית.

המהפכה הירוקה השתלטה כבר מזמן על שוק הדו גלגליים ללא רישיון. כניסת הקורקינט החשמלי פרצה את הסכר וכעת כל מי שרוצה יכול לקנות אמצעי התניידות זו, בסיסי וחסכוני. זה הזמן רגע לסקור את כל החידושים והעדכונים בעולם כלי הרכב החשמליים להתניידות.

אופניים חשמליות

אין הרבה מה לחדש חוץ מלעדכן שיש כיום מבחר עצום. המנגנון החשמלי הולך ומשתלט על כל סוגי האופניים והדגמים האפשריים, מאופני עיר ועד לאופני שטח עם מערכת של עשרים ושבע הילוכים. קלות, כבדות וקומפקטיות – אופניים חשמליות מגיעות בכל הסוגים, צבעים ואפשרויות.

קורקינט חשמלי

הקורקינט החשמלי סחף אחריו את כל  מדינת ישראל מהווה מלא בתאונות וסיכונים, אך צגם חידושים. קורקינט חשמלי הוא אחד מאמצעי התחבורה הנפוצים ביו’ֳ במדינת ישראל ובתל אביב בפרט.

תלת אופן חשמלי

הבשורה הנוחה והבולטת יותר מקורקינט חשמלי ואופניים חשמליות. תלת אופן חשמלי הוא מאוד פשוטו כמשמע – שלושה גלגלים, כיסא לרוכב וכיסא נוסף למורכב! מדובר באמצעי תחבורה גמיש ודינמי שאפילו מספיק בטוח להרכיב עליו תינוקות וילדים קטנים, עם בוסטר וחגורת בטיחות כמובן.

יתרונות של תלת אופן חשמלי

בראש ובראשונה, כלי זה הרבה יותר בולט מכל כלי חשמלי אחר. בנוסף לכך, תלת אופן חשמלי יכול להגיע במספר צורות; בתוספת של כיסא מאחורי הרוכב, כיסא הרכבה הממוקם הפוך, ארגז אחסון, 2 כסאות לתינוקות וכו' … אם כל אלו לא מספיקים, תלת אופן חשמלי יכול להגיע עם מספר אפשרויות  לצמיגים כמו צמיגי עיר, צמיגים סטנדרטיים וגם צמיגי ביגפוט.

תלת סיכום ונסענו

תלת אופן חשמלי הוא תחילתו של שינוי בעולם הכלים החשמליים. כעת, יש גם אמצעי רכיבה חשמלי שמתאים יותר למבוגרים. קיומה ונוכחותה של דמות בוגרת ומבוגרת יכולה להכניס את עולם הרכיבה החשמלי להאטה. האטה בדרך, האטה בנתיבי הרכיבה, האטה בכביש. אם נמשיך ונסכם, תלת אופן חשמלי נותן קרב לפתרונות הרכיבה החשמליים האחרים.

נכון, קשה למצוא לתלת אופן חנייה נוחה על המדרכה, אבל האקסטרה מאמץ באיתור חנייה שווה את כל הבטיחות והנוחות שניתנים לרוב. 

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

הירשמו לניוזלטר שלנו

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

דילוג לתוכן