תוכן עניינים

נגה אהרון, עורכת תוכן ראשית.

הפער בין ההכנסות וההוצאות הוא רק חלק מהגורמים שיכולים להפוך עסק למצליח. בשביל שהעסק יחזיק מעמד לאורך זמן, הוא חייב לדאוג ללקוחות חוזרים, לעובדים מרוצים ולמוניטין חיובי. כך עושים את זה

עסק מצליח הוא כמובן עסק רווחי. עם זאת, התייחסות רק אל שורת הרווח של העסק על מנת לבדוק האם הוא מצליח או לא היא טעות נפוצה שעלולה לעלות ביוקר. אם באמת רוצים להבטיח שהעסק יחזיק מעמד לאורך זמן ואף יבלוט מול המתחרים, צריך להביא בחשבון עוד כמה שיקולים.

לקוחות, עובדים ומוניטין

ראשית, מה שהופך עסק למצליח הוא זה שיש לו לקוחות חוזרים. כאשר הלקוחות חוזרים אל העסק כדי לקנות ממנו שוב פעם את המוצר או השירות, זה אומר שהוא הצליח להביא לשוק משהו שאין למתחרים שלו.

שנית, עסק מצליח מעסיק עובדים מרוצים. העובדים הם עמוד השדרה של העסק ובלעדיהם הוא לא יכול לפעול. מבחינה אופרטיבית, המשמעות היא שכדאי להשקיע בגיוס כוח אדם איכותי כבר בשלבים המוקדמים של הפעלת העסק.

לבסוף, עסק מצליח מחזיק במוניטין חיובי. אם יש לעסק מוניטין חיובי, זה אומר ששמו הולך לפניו ושהוא כבר פחות צריך להתאמץ על מנת להוכיח את עצמו בכל פעם מחדש. במקביל, זה מאפשר העלאת מחירים.

 

מתעניינים בביזנס, כנסו>>arrived.co.il

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

דילוג לתוכן